چرا دوره‌های آموزشی؟

با افزایش روز افزون رقابت در حوزه‌های مختلف کاری مانند مدیریت، مالی و حسابداری، فناوری اطلاعات، مهندسی و...، داشتن دانش روز و مهارت کافی، بیش از پیش مورد نیاز است. به دنبال پیشرفت در شغل فعلی خود هستید؟ می خواهید مسیر شغلی جدیدی را شروع کنید؟ در هر صورت برای موفقیت در این مسیر می‌بایست خود را به عنوان بهترین گزینه برای یک شرکت معرفی کنید، بهترین راه برای رسیدن به این امر، دوره‌های آموزشی معتبر می‌باشد.

maharat-1

 آیا هر دوره آموزشی شما را به هدفتان می‌رساند؟

همان‌طور که گفته شده دوره‌های آموزشی از مهم‌ترین اهرم های موفقیت در هر حوزه‌ای می باشد. اما مطمئنا هر دوره آموزشی کیفیت و خروجی مناسب ارائه نخواهد داد، محتوا دوره‌های برگزار شده می‌بایست براساس نیاز محیط کاری برنامه ریزی گردند و مدرس دوره می بایست از علم و تجربه کافی در این دو مهم برخوردار باشد. با توجه به این موارد پس در کدام دوره‌های آموزشی شرکت کنیم؟ اولین نکته مهم در این زمینه ارائه مدرک معتبر در انتهای دوره است که می بایست مورد تایید سازمان‌های ذیربط از جمله وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باشد. دومین نکته سازمان برگزار کننده دوره مورد نظر می بایست یک سازمان شناخته شده و مورد تایید باشد. در این صورت شرکت و یا فرد مورد نظر درباره مهارت‌های کسب شده شما در این دوره‌ها مطمئن خواهد گشت. با توجه به این مطالب، کدام سازمان بهترین واجد شرایط برگزاری دوره‌های آموزشی است؟

maharat-2

 

دوره‌های مهارت افزایی چیست و چرا دوره های مهارت افزایی مرکز آموزش های عالی آزاد دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی مشهد را انتخاب کنیم؟

امروزه موسسات آموزشی بسیاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت در زمینه های مختلف برگزار می‌کنند. اما کیفیت، محتوا و خروجی دوره های برگزار شده وابستگی زیادی به ارائه دهنده این دوره ها دارد. اما چگونه برترین ارائه دهنده این خدمات را شناسایی کنیم؟ دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان دومین دانشگاه جامع کشور و بزرگترین دانشگاه شرق کشور، نامی بزرگ و مطمئن در صنعت آموزش کشور می‌باشد که با اساتید مجرب و پشتوانه علمی قوی خود بالاترین سطح کیفیت را در دوره‌های آموزشی ارائه می‌دهد.

دوره‌های مهارت افزایی مرکز آموزش‌های عالی آزاد دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی مشهد، دوره‌های کوتاه مدتی هستند که در راستای اشاعه آموزش‌های عالی و مهارت محور مطابق با دانش و نیاز روز برگزار می‌شوند. دوره‌های مذکور بصورت حضوری، آنلاین و آفلاین برگزار می گردند و در انتهای دوره مدرک معتبر از طرف کالج دانشگاه فردوسی مشهد و مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تقدیم دانش‌پذیران می‌گردد.

محتوای این دوره‌ها در سه حوزه‌ اصلی مدیریت، اقتصاد و حسابداری می‌باشد که سه ستون اصلی موفقیت در یک کسب و کار و یا مسیر شغلی می‌باشد. محتوای دوره‌ها بر مبنای دانش و نیاز روز و همچنین با مشورت از خبرگان امر در هر حوزه طراحی گردیده است. کیفیت بالا، بروز و کاربردی بودن محتوا دوره‌های مهارت افزایی از دغدغه‌های اصلی مرکز آموزش های عالی آزاد دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی مشهد در تمام مدت طراحی و برنامه ریزی این دوره ها می باشد.

maharat-3 

 عنوان برخی از دوره‌های مهارت افزایی کالج دانشکده علوم اداری و اقتصادی به شرح زیر می‌باشد.

  • دوره جامع بوم کسب و کار
  • دوره جامع فروشنده حرفه ای
  • دوره جامع بازاریابی
  • دوره دیجیتال مارکتینگ
  • دوره ارزیابی طرح های اقتصادی
  • دوره جامع حسابداری
  • دوره جامع سرمایه گذاری و مدیریت سرمایه در بازار بورس
  • ...

نمونه مدرک ارائه شده در دوره‌های مهارت افزایی

maharat-4 new

برای مشاهده دوره‌های مهارت افزایی در حال برگزاری و پیش رو کلیک کنید.

 

book

کتاب های کسب و کار

danestaniha

دانستنی های کسب و کار

c1

 

ثبت نام دوره های DBA و MBA

mondayyyyyyyy



دوشنبه‌های کسب و کار

department-icon-6.jpg

دپارتمان‌ها

album

آلبوم تصویری