73 دوره MBA-DBA
1913 دانش پذیر دوره های MBA-DBA
70 مدرس
26 دوره CHRM, ACCP, MSA, PSC
1518 دانش پذیر دوره های CHRM, ACCP, MSA, PSC
23 سازمان همکار

معرفی دوره فروشنده حرفه ای PSC

فروش و نقش فروشندگان برای موفقیت هر سازمانی حیاتی است. فروشندگان و فروشندگان برای افزایش درآمد، تقویت روابط با مشتری و حفظ مزیت رقابتی حیاتی هستند. توانایی آن‌ها در درک نیازهای مشتری، ارائه راه‌حل‌های شخصی‌سازی شده و بستن قراردادها به رشد و موفقیت شرکت کمک می‌کند. سرمایه گذاری روی یک تیم فروش ماهر برای هر سازمانی که هدفش پیشرفت در یک بازار رقابتی است ضروری است.

بصورت کلی می توان اهمیت فروش و فروشنده را در ده مورد زیر خلاصه نمود:

  • درآمدزایی: فروش منبع اصلی درآمد کسب و کار است. فروشندگان مسئول تبدیل سرنخ ها و مشتریان بالقوه به پول هستند.
  • ایجاد ارتباط با مشتری: فروشندگان به عنوان چهره شرکت عمل می کنند و با مشتریان ارتباط میگیرند تا نیازها و ترجیحات آنها را درک کنند. ایجاد روابط قوی وفاداری مشتری را تقویت می کند و منجر به تکرار خرید می شود.
  • درک نیازهای مشتری: متخصصان فروش روزانه با مشتریان در تعامل هستند و بینش ارزشمندی را در مورد نیازهای آنها ارائه می دهند. این بازخورد برای بهبود محصولات، خدمات و رضایت کلی مشتری بسیار مهم است.
  • ارائه راه حل های شخصی: یک فروشنده ماهر رویکرد خود را برای رفع نیازهای منحصر به فرد هر مشتری تنظیم می کند. این خدمات شخصی سازی شده تجربه خرید را افزایش می دهد و احتمال فروش را افزایش می دهد.
  • مزیت رقابتی: فروشندگان موثر می توانند یک شرکت را از رقبای خود متمایز کنند. توانایی آنها در بیان ارزش پیشنهادی و رسیدگی به اعتراضات می تواند تصمیمات خرید مشتریان را به نفع شرکت تغییر دهد.
  • بسته شدن معاملات: فروشندگان آموزش دیده اند تا فرصت ها را شناسایی کرده و به طور موثر معاملات را ببندند. مهارت های مذاکره و پشتکار آنها برای غلبه بر مخالفت ها و نهایی کردن معاملات ضروری است.
  • گسترش بازار: تیم های فروش نقش مهمی در ورود به بازارها یا بخش های جدید دارند. با ایجاد روابط و درک نیازهای محلی، آنها می توانند ورود روان تر به بازار را تسهیل کنند.
  • بازخورد برای بهبود: تیم های فروش بازخورد ضروری را به تیم های توسعه محصول و بازاریابی ارائه می دهند. بینش آنها به بهبود استراتژی های بازاریابی و همسویی بهتر محصولات با تقاضاهای بازار کمک می کند.
  • سازگاری با تغییر: فروشندگان اغلب اولین کسانی هستند که متوجه تغییرات در روند بازار، رفتار مشتری یا اقدامات رقبا می شوند. سازگاری آنها شرکت ها را قادر می سازد تا به سرعت به شرایط در حال تغییر واکنش نشان دهند.
  • ایجاد شهرت برند: یک تجربه مثبت با یک فروشنده می تواند به طور قابل توجهی بر درک مشتری از برند تأثیر بگذارد. فروشندگان از طریق خدمات و پشتیبانی عالی به ایجاد شهرت برند قوی کمک می کنند.

دوره فروشنده حرفه ای - PSC کالج دانشکده علوم اداری و اقتصادی، بدنبال پاسخ به نیازهای فعالین بخش فروش و علاقه مندان به حوزه این حوزه است. در این دوره سعی شده است مباحث اصلی و مهم در پیکجی 60 ساعته ارائه گردد.

مخاطبین دوره فروشنده حرفه ای - PSC در سه گروه قرار داده می­شوند:

  • افراد علاقمند به حوزه فروش با حداقل مدرک دیپلم، بدون داشتن سابقه کار و اطلاعات پیش نیاز از این حوزه
  • دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مختلف
  • فعالین بخش فروش جهت بروزرسانی دانش و کسب مهارت و توانایی های جدید

سرفصل های دوره مطابق با نیاز بازار کار طراحی شده است که به شرح زیر می باشد:

  1. فروش چیست؟ فروشنده کیست؟
  2. مشتری یابی و شناخت نیازها و رفتارها
  3. شخصیت شناسی مشتری
  4. ارائه حرفه ای محصولات و خدمات
  5. زبان بدن، فن بیان و شنود موثر
  6. تمام کنندگی: چگونگی متقاعد سازی مشتری
  7. فروش تلفنی
  8. مدیریت مشتریان معترض
  9. ارتباط مستمر با مشتری و ایجاد وفاداری
  10. روش جلب اعتماد مشتری
  11. ابزارهای فروش آنلاین

طول مدت دوره 2 ماه می باشد و در انتهای دوره گواهی فارسی و انگلیسی دانشگاه فردوسی مشهد ارائه می گردد.

book

کتاب های کسب و کار

danestaniha

دانستنی های کسب و کار

c1

 

ثبت نام دوره های DBA و MBA

mondayyyyyyyy



دوشنبه‌های کسب و کار

department-icon-6.jpg

دپارتمان‌ها

album

آلبوم تصویری