معرفی دوره مدیریت عالی بازاریابی و فروش MSA

بازاریابی و فروش اجزای جدایی ناپذیر هر کسب و کار موفق هستند. این دو جز می توانند موجبات رشد، تقویت روابط با مشتری و ایجاد مزیت های رقابتی پایدار در بازار را فراهم نمایند که به کمک آن سازمان ها می توانند برندهای قوی بسازند، تقاضا ایجاد کنند و یک پایگاه مشتری وفادار بسازند.

بصورت کلی می توان اهمیت بازاریابی و برند را در ده مورد زیر خلاصه نمود:

  • ایجاد آگاهی از برند: کمپین های بازاریابی موثر پیام، ارزش ها و پیشنهادات یک شرکت را به اشتراک می گذارند و مشتریان بالقوه را از مفهوم برند آگاه می کنند.
  • تعامل با مشتری: جذب مشتری یکی از جنبه های کلیدی بازاریابی است. کسب‌وکارها از طریق کانال‌های مختلف مانند فضای مجازی ، ایمیل، بازاریابی محتوا و... روابط خود را با مخاطبان خود تقویت می‌کنند که منجر به افزایش وفاداری و اعتماد می‌شود.
  • شناسایی مخاطبان هدف: بازاریابی به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا مخاطبان هدف خود را درک کنند و به آن‌ها اجازه می‌دهد پیام‌ها و پیشنهادات خود را بر این اساس تعریف کنند.
  • ایجاد تقاضا: به کمک بازاریابی ، کسب و کارها می توانند تقاضا برای محصولات یا خدمات خود ایجاد کنند. بازاریابی باعث ایجاد علاقه و تمایل در بین مصرف کنندگان می شود.
  • فروش بالا: تیم های فروش مستقیماً مسئول تبدیل سرنخ های تولید شده از طریق تلاش های بازاریابی به درآمد هستند. استراتژی‌ها و تکنیک‌های فروش مؤثر میانگین درآمد هر مشتری را به حداکثر می‌رسانند.
  • ایجاد وفاداری مشتری: بازاریابی نه تنها بر جذب مشتریان جدید بلکه بر حفظ مشتریان موجود نیز تمرکز دارد. با ارائه محتوای ارزشمند و حفظ ارتباط ، کسب و کارها می توانند رضایت و وفاداری مشتری را افزایش دهند.
  • مزیت رقابتی: یک استراتژی بازاریابی قوی یک کسب و کار را از رقبای خود متمایز می کند. با برقراری ارتباط موثر پیشنهادهای فروش منحصر به فرد، شرکت ها می توانند موقعیت مطلوبی در ذهن مصرف کنندگان داشته باشند.
  • اندازه گیری عملکرد: معیارهای بازاریابی و فروش به کسب و کارها کمک می کنند تا اثربخشی استراتژی های خود را ارزیابی کنند. تجزیه و تحلیل داده ها در مورد هزینه های جذب مشتری، نرخ تبدیل و بازگشت سرمایه، تصمیم گیری آگاهانه و بهبود مستمر را امکان پذیر می کند.
  • سازگاری با تغییرات بازار: در بازاری که به سرعت در حال تغییر است، استراتژی‌های بازاریابی و فروش مؤثر به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا با روندهای جدید، ترجیحات مشتری و فشارهای رقابتی سازگار شوند.

دوره مدیریت عالی بازاریابی و فروش-MSA کالج دانشکده علوم اداری و اقتصادی، بدنبال پاسخ به نیازهای مدیران و علاقه مندان به حوزه بازاریابی و فروش است. در این دوره سعی شده است مباحث اصلی و مهم در پیکجی 100 ساعته ارائه گردد.

مخاطبین دوره مدیریت عالی بازاریابی و فروش – MSA در سه گروه قرار داده می شوند:

  • افراد علاقمند به حوزه بازاریابی و فروش با حداقل مدرک دیپلم، بدون داشتن سابقه کار و اطلاعات پیش نیاز از این حوزه
  • دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مدیریت در صورت نیاز به بهبود دانش
  • مدیران بازاریابی و فروش شاغل جهت بروزرسانی دانش و کسب مهارت و توانایی های جدید

سرفصل های دوره مطابق با نیاز بازار کار طراحی شده است که به شرح زیر می باشد:

  1. ماموریت راهبردی کسب و کار شما چیست؟
  2. استراتژی های بازاریابی
  3. آمیخته بازاریابی
  4. طراحی کمپین و پیام تبلیغاتی
  5. بازاریابی نوآورانه و خلاقانه برای استارت آپ ها
  6. بازاریابی عصبی
  7. مدیریت برند
  8. شاخص های کلیدی ارزیابی عملکرد
  9. دیجیتال مارکتینگ
  10. مهندسی فروش (قیف فروش)
  11. معماری سازمان فروش
  12. کوچینگ تیم فروش
  13. مدیریت تجربه مشتری
  14. فروش بین الملل
  15. کاربرد اکسل در بازاریابی و فروش (آفلاین)

طول مدت دوره 2 ماه می باشد و در انتهای دوره گواهی فارسی و انگلیسی دانشگاه فردوسی مشهد ارائه می گردد.

book

کتاب های کسب و کار

danestaniha

دانستنی های کسب و کار

c1

 

ثبت نام دوره های DBA و MBA

mondayyyyyyyy



دوشنبه‌های کسب و کار

department-icon-6.jpg

دپارتمان‌ها

album

آلبوم تصویری